maanantai 4. maaliskuuta 2013

Paino jumittaa!!

Todella ärsyttävää. Vaaka näytti 2 viikkoa sitte -12kg, ja nyt -12,5. Oon todella malttamaton, koska ensimmäiset 10kg tippui helposti! 6 viikossa.. Senttejä vyötäröltä lähtenyt 13!! :)

Superdietti loppui virallisesti 2viikkoa sitten, mutta olen jatkanut samoilla ohjeilla, ainoastaan en laske enää grammalleen vihanneksia enkä vehnäleseitä/mehukeittoa.. Vaan silmämääräisesti. (Koska enhän mä lopunikääni niitä grammalleen tule laskemaan)

Nyt ei auta muu kuin lisätä aamuaerobista tyhjällä vatsalla, ja aina luppoaikana lähteä vaunuttelemaan! ( tuolla kun lastenvaunuja työntelee hangessa niin se lisää kivasti lenkin tehoa!)

Oon löytäny uuden ystävän, valkosipuli-persiljalla maustettuja fetajuustokuutioita, ja rasvaa vain 3%! Puolet fetaa ja puolet jauhelihaa chilillä maustettuna ja salaattia, nams!!

Tosiaan, viikko sitten rupes selkä kipeytymään ja se vaan paheni, oon nyt ollu 5 pv pois salilta ja sen huomaa, olo ei oo yhtä energinen.. Huomenna sitten aamusta kokeilemaan mitä se selkä sanoo!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti