tiistai 12. maaliskuuta 2013

Ystävien tuki

Muistan kun tulin raskaaksi, ja ihmiset, ystävät jotka olivat tottuneet soittelemaan mulle että "hei,lähetkö bisselle?" Ei enää soitellutkaan, ja harvemmin tuli nähtyä, koska mä en juonut. Aika surullista. Harvemmin tuli nähtyä päiväkahvin merkeissä..

Alkuvuodesta kun alotin tämän laihdutus/kunto projektin tuli sama ajatus, nyt kun mä urheilen ja elän terveellisesti, niin en juo, joten jäänkö mä taas ilman ystävien seuraa vaan koska musta on tullu "tylsä laihduttaja joka puhuu vaan treeneistä ja ravinnosta"? Ei, näin ei päässy käymään. Mun rakkaimmat ystävät alotti samalla elämäntapa remontin ja soitellaan lauantai aamuisin 09.00; "lähetäänkö lenkille?" "Onko sulla illaksi lapsenvahtia, lähetkö salille?" " mennänkö yhessä kauppaan, mulla on rahkat loppu!" :D ihan loistavaa! Tää koko projekti on lähentäny mua ja mun ystäviä, sekä ihan huikeeta seurata vierestä ku kaveritki laihtuu ja on innostunu samoista asioista ku minä :)

Tää koko homma on saanu mut onnellisemmaks, terveemmäks ja parasta siinä on että omaa peilikuvaa voi joka aamu katsoa leveämmällä hymyllä. Alan kohta olla sujut itseni kanssa.
Matka on vielä pitkä, mutta kaikki tämä innostus, kiinnostus ravintoa ja urheilua kohtaan on saanu tän projektin tuntumaan kivalta. Toisin kun kaikki edelliset laihdutusyritykset on tuntunu pakkopullalta, niin ensimmäistä kertaa musta tuntuu että mä onnistun!! Jos minä onnistun, niin onnistuu kaikki muutkin!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti